Řecko- 3.část

9. října 2012 v 19:30 | Ivie |  Moje
Jeden den jsme měli vytvářet stavby, nebo prostě něco z písku. Ze začátku jsme nevěděli co. Padli návrhy jako pyramida, chobotnice, nebo třeba koloseum.

Protože přišla porota, nebo co/kdo to byl, chtěli nás vědět, co budeme dělat, tak jsme řekli palmu. První dojmy byli takové, jako že to je blbost, a když se to začalo ,,stavět" každej se divil, jak to vypadá. Nevypadalo to ani trochu jako palma! :D Ale čím víc jsme se blížili ke konci, tím víc se jí to podobalo. Doladili jsme to ještě kamínkama z moře a listy z keříků.

Výlety

Jeden den jsme jeli na výlet, ale nevím, do jakýho to bylo města. První pátek jeli všichni z prvního letu a druhý pátek všichni z druhého. Byla jsem docela ráda, že někam jedem, že konečně vypadnem, ale nakonec jsme jeli jen na nějaký trhy, kde bylo všechno fejkovaný... Kabelky LV, D&G, oblečení Adidas, apod. Tohle nás nudilo, protože jsme se museli zastavovat všichni, i když si chtěl koupit něco jen jeden z našeho oddílu. Alespoň takhle nám to bylo řečeno. Nakonec jsme se museli zastavovat jen když vedoucí chtěla, ale když chtěla zastavit kámoška a něco si koupit, tak ji prostě ignorovala...Z trhů jsme jeli rovnou přístavu. Tam to bylo moc hezký. Spousta lodí, kocábek a jachet. Docela jsem se bála chodit na kraji mola, abych nespadla do vody. Moc dlouho jsme se tam nezdrželi, asi 15 minut, a pak zpátky na hotel.

( Na fotce je místo, na kterém jsme byli taky na jednom z výletů, ale nepamatuju sikdy a kde :D )
Další místo, které jsme v Řecku navštívili, bylo město Pefkochori. Dopluli jsme tam lodí z Neos Marmaras. Cesta trvala kolem dvou hodin. Nejhorší bylo, že na jedné straně lodi bylo strašné teplo, protože tam pražilo slunce, a na druhé straně byla zas strašná zima. A místa uvnitř už byly zabraná. Ale cesta byla úžasná. Pluli jsme z jednoho prstu na druhý. Celkem tam byli ( jsou ) tři, ale na ten jeden prý ženy nesmějí. V Pefkochori jsme dostali rozchod, přestože jsme to tam vůbec neznali. A taky jsme ho dostali proto, protože jsme měli jinou vedoucí, ta naše s náma nejela, protože z našeho oddílu jelo málo holek. Ale byly jsme samozřejmě rádi :D. Cestičky tam byli občas takové zmatené, dostali jsme se i tam, kam jsme nechtěli, a to byla hlavní silnice. U nich hlavní silnice vypadá jako u nás normální, moc aut tam nejezdilo, spíš většina lidí měla motorky, a tak... Když už jsme tam byli, nemohli jsme si nedát gyros. Je tam uplně jinej než u nás. U nás v obchodě to maj v housce se salátem, a tam, jsou hranolky s masem, kečupem a hořčicí, nebo s tím s čím si řeknete, zabalený v tortile. U toho stánku, kde to prodávali, byli snad všichni :D Ale měli tam divnej systém placení. Přišli jste, čekali na jídlo, objednali jste si, a až při vycházení ze stánku se platilo. A ještě chlapíkovi, kterej stál u dveří, a házel to do jakési krabičky.

Po gyrosu jsem ještě oběhli pár mini obchůdků, koupila jsem si jen zmrzlinu, a to mi stačilo. Když už byli všichni v určený čas u lodi, mohlo se nastupovat. Už nevím jak dlouho, ale pluli jsme na pláž. Tam to bylo super. Jemný písek, teplá voda, dno taky čisté. Když měl někdo štěstí našel tam krabíka. Zrovna kámoška ho našla, takže jsme ho vyfotily a daly zpět do vody. Byli tam taky krásné mušle. Sice malý, ale byli. :). Na plaži jsme byli asi hodinu. Potom všichni odešli zpátky na loď, a plulo se zpátky do Marmarasu, odkud nás odvezl autobus zpátky do hotelu. Ten den byli večer všichni docela unavený, ale stejně jsme na ten večerní programy šli, ale nepamatuju si, kterej to byl. Možná byla jen ,,discotéka".
....Další výlet čekejte nejdřív pozítří... :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.